Tagga, tagga!??!

2013-05-16 22:13:10 Allmänt [0] skriv din kommentar
Hejsan hejsan! Jo idag förstår ni har det varit en sånhär tråkig dag igen....
Det finns många av dom!
 
Jaja! Jo jag kom just hem från träningen, och så skulle jag sätta på tv och så skule jag just sätta mig i soffan.... Nu tror ni att jag ska berätta ngt jätte kul va? HAHAHHA där har ni fel! Aja det jag skulle säga var... Jag skulle just sätta mig i soffan då HUSET BRANN UPP:o 
 
Okej nuöverdrev jag-.-" Azzå vi skiter i detta jag vet nt vad jag ska säga....
Ja nu vet jag! Omfg om 9 dagar åker jag till Grönalund BABOOOOM! ;DD Jag ska åka allt som frittfall, och den nya och så... Fast... Jag vet nt riktigt om jag kmr våga åka nyckelpigan, den är så ekstrem har jag hört...Jaha vi får se! kmr iaf ta az mkt bilder och så! Och nu på söndag ska jag på gymnastik tävling... Igen! Haha! Men den här gången ska vi vinna! Iaf få medalj! Så det är bara att tagga! 
 
Jahaa, lev för YOLO och skrik med jämna mellanrum! "Varför" För att det är helt otroligt skönt! Så ja hej då sov gott men NT LIKA GOTT SOM JAG! ...Moahaha! :D Hat'bra!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0