May. 13, 2013

2013-05-13 00:41:00 Allmänt [1] skriv din kommentar

Hej på dig du vilsna läsare som läser denna blogg! Men inget illa menat fortsätt med det:) Jag vet har nt uppdaterat bloggen på länge har varit hos en kompis på hennes sommarställe och myst;) Och där fanns det ju så klart Inge internet! Men aja det är väll nt allt här i livet!?? Men iaf i morgon är det måndag och skola MEN NT FÖR MIG!! För jag har studiedag i morgon så ingen skola för Julia inte:D jag har som sakt tråkigt just nu! Passade på att rita en sommar täckning! Älskar att rita! Och det blir som finast på kvällen när jag lyssnar på musik! Bra tipps faktiskt haha ! Jag har som mest inspration på kvällen liksom!;D imorgon ska jag om det blir fint väder fota lite...!

Kommentarer
Anonym [BLOGGLÄNK] 2013-05-13 00:45:40

snyggt

Svar: Tack:)
julliz.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0