Likes old school!

2013-05-27 12:33:01 Allmänt [0] skriv din kommentar

Hej igår hann jag nt blogga så mkt... Var typ helt upptagen.... Och SEN typ jätte sent när jag kom hem från träningen så satt jag i bilen och sen bara CHIIIIT JAG HAR SO PROV I MORGON....😱jag fick panik ahah... Så jag satt till 12 på natten och pluggade på 2 feta jw häften om lag och rätt... Men nu är det gjort det gick faktiskt ganska bra tycker jag nu..., men så brukar det kännas... Tills jag får tbx det HAHA;DD Nu har jag iaf varit och jagat efter den här... Och ja det var god... Speciellt eftersmaken.... Ska smaka chokladchake ngn gång oxå... Och jag blev helt jw chokad den kostade bara 9 kr VAHAAH xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0