Kvälls humorn är på topp;)

2013-05-02 23:03:47 [1] skriv din kommentar

Hejsan!!! Här sitter jag nu klockan ngn ting??!! Typ 11 elr ngt ska sova snart tror man ju vänta nu Man?? Jag oj azzå vi gör om det "tagning 23" haha! Ska sova snart tror JAG BABOOOM DÄR SATT DEN!! Hah lite kvälls tråkig humor :D Haha men nu sitter jag här som sagt och lyssnade på en jätte fin låt som gjorde mig lite känslosam haha pinsaaaaamt;DD Nej men jag gillar ingen men det är kul att rita gulliga teckningar:) Men iaf så här blev det.... Nu får du ta en paus och titta på bilden.............. Klar? Bra och tack! Tycker citatet är jätte sött! Haha ne nu ska i go to sova:) Go'natt!!

Kommentarer
Anonym [BLOGGLÄNK] 2013-05-03 09:05:08

Killen var söt tjejen ser ut som ett psyko! aha fast ett fint psyko! :D

Svar: Det är ju det hon ska då har jag lyckats! :D
julliz.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0